: Kroppshets :


2018-09-27 @ 22:12:00


 
Idag har jag sett det vackraste program på TV någonsin tror jag.... Kroppshets på kanal 1. Del 2.
Sitter med tårar i ögonen, sorg och glädje i hjärtat när jag tittar.
 
Tack för orden. Era öden. Känslor. Kärlek. Rädslor. Överlevnad. Människorna. Tankarna.
 
Tack Mia Skäringen och alla ni som öppnat era hjärtan och själar i denna serie <3. Ni är underbara. Unika. Speciella. Värda hela världen. Som vi alla är. Önskar bara att alla förstod det. Att människan finns inuti. Inte utanpå. 
 
Är så rädd att mina barn hamnar i karusellen, där man tror att man inte är något värd om man inte är smal. Snygg. Vältränad. Sminkad. Perfekt.
 
 
Jag har alltid berättat för dom att alla är unika. Alla är lika mycket värda. Att man ska vara snäll. Att människan finns inuti. Att har man inget snällt och säga så är man tyst. Att man kan såra andra genom ord. Att hur man ser ut inte spelar någon roll egentligen. 
 
Snälla världen och alla i den: Se vad ni gör med våra barn! Vi vuxna hjälper till att göra den förvriden. Vi måste sluta nu innan vi förstör en eller fler generationer.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback