: Kallt som f.......n "


2018-02-08 @ 10:54:00


Vinterkylan.
 
Japp, den håller sitt grepp om oss här i Svealand. Vilket ju är perfekt - det är ju rätt årstid för det nu! Hoppas den ger vika för våren när vi vill det bara.
En vinter utan snö och kyla är ju liksom inte som det ska som det så fint heter =)
 
I måndags var det så kallt på jobbet så vi fick stänga en informationsdisk. HUA! 12 grader. Var som en isbit hela eftermiddagen och kvällen. Maken hade gjort brasa där hemma och tom JAG slängde in mer ved!! D e t är ovanligt. Jag brukar bli illamående när det är för varmt sådär, men inte då.
Idag är det iaf 19 här i luckan.... Lite bättre.... =)
 
 
Snart är det sportlov oxå. Men inte jag, jag jobbar. Hoppas maken kan vara hemma med lillskorpan. Blir nog Bodaborg för henne och några kompisar. Kanske skidor oxå. Vi får se.
 
 
Hur har du det där i vintern?
 
 
 
Kram


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback