: Glossybox :


2017-06-25 @ 08:35:33


Väntar på min box, hoppas den kommer snart.....
Limited Edition by Kenza Zouiten! Hoppas den har bra saker 😊😊 Värdet är 1500 ca och den kostade 339 för mig som prenumerant. D e t är saving money det!
 
 
Vill du oxå prenumerera? Klicka på länken här så fixas det. Då får du oxå testa på en massa kända och okända märken, recensera dem om du vill och skaffa poäng till gratis box 🙌🏻. Jag har hittat en massa bra produkter tack vare Glossybox faktiskt, sånt som jag köper själv idag.
 
Jag har varit med i 11/2 år och fick 100 glossydots igår -yjäääij!!
 
https://gbx.to/r/SECI=MjA0MTAy
 
 
Ha en bra dag vänner -full fart mot semestern!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback