: Revyn rullar vidare :


2017-12-04 @ 15:44:23


 
Det rullar på med revyn. Jättekul! Över 1000 sålda biljetter så än finns platser kvar om du vill se.
 
Sponsorerna har rullat in. Dock inte lika många som förra året vilket är trist men så är det ibland. Alla gör ett jättejobb på olika fronter för att revyn ska kunna bli av. Många gemensamma krafter och ideella sådana.
 
i år har jag dragit igång nåt som jag valt att kalla Revymeny.
Dvs: jag frågar restauranger om de vill byta info med oss på sina hemsidor: Före eller efter revyn så visar du din lapp i nämnda restauranger, så har de förmånligare priser till dig. A win-win situation för oss båda. Gratis. I år har tre nappat och nästa år hoppas jag på fler =)))
 
Om du inte vet vad en revy är, så ska jag förklara för dig:
Det är en kavalkad med blandade nummer. Sång. Dans. Sketcher. Humor. Allvarliga eller komiska inslag om aktuella ämnen, i världen eller i kommunen.
 
Alltså: Du behöver inte vara en pensionär för att vilja se detta. Du kan från tonåren och uppåt verkligen uppskatta en Revy. Och det finns faktiskt SM i revy. Vilket innebär att det tas på stort allvar.
 
Läs mer om oss här:
www.gorskoj.se
 
 
Välkommen på revy! Biljetter kan du köpa på Karlskoga Spa eller via Nortic.
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback