: Allt och inget :


2016-09-04 @ 18:52:00


 
Helgen har varit toppen!
 
Städat (what else?), tvättat (what else?), plockat (what else?).....
 
Sen har vi ätit kräftor, mums!! Lillan hade beställt i fleeera veckor så nu jädrar. Utan nubbe för oss alla dock hahahaha. Även storhjätat kom förbi. Och hade sötaste och goaste Stacey <3 med sig. Lilla tatten.... =D.
 
Igår klockan 11 hde jag date. Med Suss. (Förlåt Linda, men denna date var ingen blindedate som vår ;D)
Vi fikade bort ett gäng med underbara timmar. Han skvallra om allt mellan himmel och jord. Hann tom på systemet och på loppis.... Älskar våra små stunder vi försöker få ihop med ojämna veckor (ja, år tom....) Vi ska göra´t snart igen. 
 
Idag var vi och orienterade. Jag var sällis och de andra tre i famijen kutade runt i buschen. Maken kom 5:a och flickorna kom 2:a i varsin grupp. DUKTIGA ni är!!!!  <3<3<3<3
 
 
Fredagen var.... hur kul som helst! En grej jag inte kan berätta mer om än så, men gud så kul!!! Gånger 2 faktiskt =)). (no, tänker inte säga B bara för att jag sa A).
 
 
Tjing på er vänner! Imorgon börjar en Gräsänka-vecka. Första på länge nu. Och startar veckan med möte på jobbet efter arbetstid. Och sen är det utvecklingssamtal i veckan. Och så lite orientering. #fulltösmedvetslös
 
Kramen!!
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback