: Vänner :


2016-07-29 @ 09:41:00


Jag är ju av den sorten som tycker att en vän är en vän. Om du inte gillar mig så behöver jag inte dig som vän. Det står några andra där ute som passar mig och jag dem.
Därför tror jag att jag har hittat de som är vänner. Som finns där alltid. Fast sällan. Ibland. Att avbrott i vår relation inte finns, fast vi inte sett så på månader eller år. Vi bara plockar upp där vi lämnade =). Detta är för mig en underbar vänskap. 
Till detta kommer ju att jag såklart vet, att dessa personer skulle ställa upp för mig till hundra procent om nåt hände, och jag såklart för dem.
 
Häromkvällen träffade jag en sådan väninna. De 6 timmar vi spenderade ihop var lixom inte tillräckligt =))) Vi pratade oavbrutet om allt, var tvugna att lixom ta igen det år vi inte setts på =D. God mat och vin och tiden bara försvann.
Härliga vän, vi gör det igen! Fast om lite, lite kortare tid denna gång, OKÄJJ!!!!  ;D
 
 
Stor kram


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback