: Ledig dag :


2016-01-06 @ 22:13:00


Blir helt konfys när man hux flux är ledig såhär mitt i en vecka =)) Skönt men.... 
 
Idag skulle jag bara tömma diskmaskinen och lägga in grytlocket i sitt skåp samt lägga ned besticken i sin låda.
 
     - Slutade med att jag rensade grytskåpet och kastade lock och stekpannor
     - Jag tog ur alla bestick och städade hela lådan. OCH lådan under
 
 
Jag skulle bara gå ned i källaren och ställa in en fruktskål i matkällaren.
 
     - Hängde en maskin tvätt och vek all den som redan hängde där
     - Startade en ny maskin
     - Rensade bland återvinningen och ställde i ordning allt det
 
 
Jag skulle bara .... =D
 
Ikväll var det något fenomen på himlen här i stan med, HALO kom vi fram till. Trodde först det var norrsken men det var långa fina ljuspelare rakt upp i himlen på flera ställen. Jättefint tyckte jag. Minus 20 oxå... Brrr. Imorron blir det termobrallor på bussen....


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback