: Skrattattack :


2016-08-07 @ 22:04:00


Herregud så jag skrattade igår!

Jag och maken var och träffade hans vaktkollegor och deras sambosar. Vi fick god mat och herregud så vi skrattade!! Det är så härligt när man träffar människor som bara klickar sådär.

Nu har vi infört en ny tradition: Ses gör vi minst en gång i kvartalet. Kan tyckas löjligt, men i fulla liven med barn och grejer så kan det vara skönt att ha ett datum bokat när vi ses =)

Dessutom ska några av oss gå på Kent... Sen ska vi garva läppen ur led på Jäkelskap i kikarn. Och så ska vi gå på Nyårsrevy. Kommer bli toppen att ha detta att se fram emot med glada vänner =))

Imorgon är det vardag. Då ringer klockan och jag ska försöka gå till mitt nya jobb och inte till mitt gamla =))). Känns lite läskigt än... Men det blir bra!!

Kramen och ha en toppenfin vecka - vare sig du jobbar eller semestrar =D


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback