: Ut o resa :


2016-04-05 @ 20:36:18


Nu ska det resas!
Imorron är det Linköping med jobbet som gäller och sen så är det Gälliare med maken om några veckor =)) Ska bli så kul! Imorron får jag träffa likasinnade som har samma jobb som jag från hela mellansverige typ, se nytt sjukhus och dela erfarenheter.
Sen åker maken och jag norrut. Äntligen!!!! Har varit på väg en gång förra året med så sket det sig. Nu är alla resor bokade så nu kan inget hända bestämmer jag. I julas här så skulle vi ju till Norge på konsert med så kom Herr Magis och hälsade på mig =/ =/.        
                                                                                                                         
Näehä, govänner! Nu jag slå på TV:n innan det är dax att nanna.
 
Tjingeling!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback