: Norrland igen :


2016-04-17 @ 13:49:00


Är här ännu. Imorgon bär det av hemover. Skönt att få träffa barnen igen, längsta jag varit från dem på... åratal....
 
Igår satt vi i bilen i många timmar. Åkte till Ishotellet. Men. Det var inte nåt värst..... Bilderna har jag såklart i stora kameran som jag inte flyttat över än.... =( Kommer senare.
 
Det var lite dåligt väder på vägen mot Ishotellet i Jukkasjärvi.... Men det sken upp sen.
 
På hemvägen kom det mer djur =)))) Några stod lixom så still, så hade jag vevat ned rutan kunde jag nog klappat dom hahaha.
 
Såhär ser det ut på hotellet:
Snöhögen här ovan, ligger på innergården, dvs takraset som samlats.... My gaad! Smälter det någonsin?
 
Idag var vi på promenad i lagom solsken och värme. Ett fint motionsspår längs vattnet här i Gällivare.
 
Ikväll är det packa som gäller för imorron bitti kommer taxin vid halv nio. Maken börjar jobba redan ikväll han när kursdeltagarna kommer med flyget vid nio. 
 
 
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback