: Hemresan påbörjad :


2016-04-18 @ 12:09:00


Upp och äta frukost sen packa det sista och in i taxin. 5 minuters taxifärd... Men ett jädra dragande om jag skulle gått "hela vägen" =)) Så för en hundring så fick jag skjuts. 
Nedan ser ni utsikten från tågstationen i Gällivare. Synd att klaga kan man säga.... Nästan helt tyst med...
Försökte ta lite bilder genom tågfönstret på de slående vackra vykerna, här är några av dem.
 
Kunde få ut boardingcard och sätta på den rackarns etiketten på väskan.... ;D
Kiruna vänthall. Börja bli fullt nu. Det går två plan med ungefär 30 minuters mellanrum. Nu kom Norweigan in och en massa folk rasar ut.
 
Tror jag ska gå och göra mig fattig på en macka eller nåt... Shit fan va dyrt det är. Visste inte vad jag ville ha så det var inte så lätt att köpa med nåt från igår heller när man inte har kylskåp på rummet lixom.... =/ Så då får man bli lite fattig.
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback