: Hösten kommer :


2015-10-04 @ 18:49:15


Nu kommer den, hösten. Denna vackra, blåsiga, kyliga, färgsprakande årstid. Jag gillar hösten, gör du?
Ja, jag och mina barn fyller ju då men =))) 
 
Sen sist så har vi inte gjort så mycket här i livet känns det som, men så är väl livet i allmänhet, det stangnerar ibland. Just nu har jag känslan: Är detta som livet kommer vara? Lite trist. 
Men, istället för att fastna där så försöker jag vända på steken och hitta på roliga saker. Häromdagen var jag på föreläsning med Tobias från Lets dance. Ojoj. Vilken humor. Vilka upplevelser. Vilken tragik. Vad mycket skratt. Och stående ovationer.
Sen skulle vi till TV-inspelning, men det ställde dom in =/. Så då fick vi boka av hotellet.... 

I december åker vi till Oslo på julkonsert. Det ska bli kul. Bokat hotell och Netbuss idag. Undrar hur bekväma de där bussarna är? Nån som vet? Ska bli så fantastiskt att lyssna på Kurt Nilsens fantastiska röst =)))
 
Barnen fyller som sagt år, så det är kalas och paketinköp som gäller. Idag gjorde vi stan för lillans presentinköp.... Veckan som kommer är fullbokad av dans, konferenser, kvällsmiddagar (för maken då...) så då hinner vi inte fixa presenterna. Idag var enda dagen som var kvar, dagen med baksmälla (=O) och migrän... Typiskt...
 
Och igår. Igår hade jag mina gamla arbetskamrater här, några av dem. ÅHHHH!!! Fatta vad tiden har gått fort, 2 år typ innan vi fick ihop träffen  =/. Men igår så äntligen! Jag trixade till sallad och tilltugg, vin och champange korkades upp (2 ggr tom), vi skrattade så att maken inte hörde TV:n =D. Idag var man bakis.... Men det bjur jag på efter skratten, champangen, maten och badet i poolen. Tack alla tjejjer! Vi gör det igen. Snart!!!!!!
 
 
Imorron är det måndag igen. Då börjar jobbveckan som just nu är extra jobbig då det är vab och jakt som gör att vi här mindre än halv styrka.... Ge mig styrka!
 
Nåväl. Kram på er out there! 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback