: Ledighet, kalas, Halloween :


2015-11-01 @ 08:14:00


Jaha, då går helgen mot sitt slut. Ledig fredag hade jag med, skönt. =) Ibland måste man ta ut timmarna man jobbat in....
Fredagen bjöd på skönsång(??) från familjen på morronkvisten och några fina paket. Alla paket utom ett innehöll skönhetsprodukter.... Hur ska jag tolka det lixom? HAHAHA!!! Hade dock inte bjudit in till nåt kalas, känner att jag är så gammal stor nu så jag kan köpa det jag vill ha själv. Bättre att barnen får mer uppmärksamhet på jul och när dom fyller. Men såklart, mamma och R ville ju komma och fira =) Så igår så blev det hembakad äppelpaj och så fick jag jättefina mashallhållare. Passar utmärkt till jul! =) Tack söta ni!!!
 
I fredags så var lillan bjuden på fest, Halloweenfest såklart =) Storasyster fick följa med och sminka både lillan och Festarrangören och hennes mamma. De var såå nöjda såå. Och igår var det obligatoriskt "tiggartur" med kompisar så då var det i Halloweenstassen igen med smink, spindlar och hela köret. Och såklart refelexer och ficklampor!
Lillan och jag räknade, ja, jag började tidigare än henne i bilen, men vi såg (??) minst 10 personer som knappt syntes för de inte hade reflexer. En barnvagn såg vi, men inte de som körde den, om ni förstår mig. Så, skärp er därute! Var rädd om er!!!
 
Vi håller på att planera kalas här, lillhjärtat och jag. Det kommer bli superkul kalas! Inbjudningarna måste ut i morgon eller på tisdag så de som kan komma hinner få in det i kalendern. Temat är än så länge hemligt men lillhjärtat har aldrig varit på ett sånt kalas eller hört talas om ett, så vi får hoppas det blir toppen. Dessvärre så har hon fått varit utan kalas de senaste gångerna för att vi har lovat och lovat men inte fått till det, så nu får vi anstänga oss lite extra =). Det kommer bli toppen hoppas jag. Kommer bilder här sen (om jag får publicera för föräldrarna såklart).
 
Näe, nu är det dax att sörpla i mig lite kaffi så man vaknar till.
 
Ha en fin dag Out There. Och sätt på er reflex!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback