: Vänner :


2015-07-31 @ 16:40:50


 Vänner
 
Är nåt man behöver ha. Jag har inte så många som jag umgås med jämt. Men jag har vänner som jag träffar då och då. Och då, så är det oftast som om vi setts varje dag sen sist. Upplever jag det.
Det är en skön känsla tycker jag. Men ibland önskar jag att jag hade en JÄTTEnära vän, som jag talade med typ varje dag och träffade jätteofta. Men det har jag inte.... Kanske för att jag lever med barn, jobb, hem, man, vardag.... Men jag ÄLSKAR att träffa mina vänninor och bara tala strund och allvar, skratta och lösa problem. Hur har du det?
 
Igårkväll var jag hos en gammal (näe, det är hon inte men... ) vän och fd arbetskamrat. Vi snackade om allt, åt go mat och drack vin. Klockan blev jättesent... =))) Gud så skönt det var att bara vara!! Önskar att jag fick in mer sånt i mitt liv men just nu så är det som det är och jag får vara nöjd.
 
Stor kram till er.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback