: Världen & Studenten 2015:


2015-04-26 @ 10:27:00


Hej där Världen!
LIvet rullar på. Saker stagnerar som ni vet =) Lixom inget händer fast massor händer, egentligen. Kanske ser vi dom bara inte?
 
Livet här rullar på. Jobbet trivs jag med, det är spännande och utmanande som tusan. Absolut jättemycket att göra! Ju mer jag lär mig, desto mer får jag att göra =))
Pendla är ju boring som hell ännu..... men det går bra, så länge jobbet är kul och så.
 
Lillan växer. Tänderna kommer i dubbla rader =)) Den som är lös nu kan nog snart ramla ur av sig själv =D. Kompisarna börjar bli fler och oftare vilket är jättekul! Fast ibland jobbigt när man verkligen inte vill skjutsa, hämta eller ha huset fullt.
Dansen går som en dans, fast det är lite trist ibland.
 
Stora tonårstjejjen tar studenten snart. STUDENTEN!!! Vavava????! HUR gick det till??
Jag är ju bara 24 ännu!!! SUCK! Det är mycket som ska planeras och äntligen har den lilla pengen ramlat ned: Eget ansvar för MIN egen student. Men inte helt. Jag har bokat det mesta som bord, stolar, tält, inbjudningarna är ute och några tom besvarade redan =>. Jag har tom fått fatt på en lastbil och sparat klassen (`s föräldrar)  ca 11000 kronor totalt. Helt sjukt! Men så är det när man inte ger sig!
Nu letar jag och klassen efter ljud till flaket. Jag är heeelt lost i den världen så.... nån annan får nog ta tag i det =)
Tagit semester lixom i 3 dagar för att hinna med allt då i juni... För att hinna allt och en 7-årings skolavslutning med mittemellan bal och student <3.
 
Att göra-listan:
balbiljett
tält till folk o mat
handla mat
inbjudningar
björkar
studentresan betald
bil & chaufför & ljud
laga mat
handla
vaser
tvätta bord o stolar
låna tält
klänning *2
skor
BH
bordsdukning uttänkt (syrener tex)
studentmössa
hår & naglar bokat
dukar
bestick-tallrikar-glas-servetter
studentpresent uttänkt
duka
 
Har förstås glömt nåt, så är det alltid =))
 
Du som nyss haft student - har du nåt tips?
 
Ha en bra dag där ute!
 
 
 
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback