: Blåsorna 2 :


2014-09-10 @ 21:52:57


Lillan har börjat yrsla.... =((
5-6 ggr senaste 10 dagarna ungefär, känns inte okej.... Idag ringde jag VC för att höra, efter att jag igår ringde skolsköterskan för att be om råd. Hon skulle be lillan komma till henne när det hände igen.
Idag ringde skolsköterskan... " Jag hann bara ta en tugga av maten mamma så kom det" =((
Trycket var normatl sa hon, så därför tyckte hon jag skulle ringa VC.
Passade på att fråga om provsvaren på odlingen på blåsorna. Hon läste i journalen. Nåt i stil med "sjroiwu450u45uweirj498279hf.... - Och vad betyder det på svenska? Frågade jag då.... - Ingen aning...
Amenhejfan! Så. Imorron ringer hon upp mig med svar på det och på vad vi ska göra med yringen som hon har.
 
Det blir nog bra men mamma och pappahjärtat blir lite nervöst.... <3


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback