: Biltema :


2014-05-18 @ 19:42:42


Ojoj, häromdagen så var jag och sökte jobb på Biltema - sån där speedrekrytering. Har jag aldrig varit på men oj så kul det var! Att få gå på intervju, att lixom inte behöva gå och vänta på att bli kontaktad för att få gå, utan man gick till intervjuvn direkt bara.
SVT var där, en stor grej här i stan så det förstår jag =))
 De undrade om nån modig kunde ställa upp och ta med sig TV-kameran in på.... intervjuvn.... Och jag är ju lite lite modig. Så jag sa det. Och så. Blev. Det.....
 
Blev intervjuvad först om varför jag var där. Sen körde vi själva riktiga intervjuvn direk, med en kamera i ansiktet =)) Det gick jättebra, glömde lixom bort den.
Fick göra intervjuvn med butikschefen visade det sig. Och det är väl bra. Tror jag. =)
 
SÅ, nu går jag i väntans tider. Kanske är jag den de vill ha, kanske inte.
 
 
Hjälp...


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback