: Fortsättning följer :


2014-03-06 @ 22:43:08


Japp! Till och med sista maj så är jag säker på jobbet. TJOHOOOO!!!!! Sååå skönt, även om du är anställd för all framtid skulle kännas... typ... bättre... som fan! =)) Kanske har jag nåt mer att berätta senare... ;)
 
Fixar tavlor till höger och vänster, ja ni vet, Fotolia är ju min hemvist för sånt. Kika in där om du behöver nåt till dig själv eller en present. Gör på beställning du vet. Till jul är jag på stan på Skyltsöndagen, innan det hänger jag på min egna Hantverksdag - som jag verkligen hoppas blir av i år igen, och sen så har vi hela gatan loppis. Kanske jag vågar visa min alster där med?? =)
 
Nå, Sjuka barn här! (Ovanligt.... ??) Den stora hon har nog blitt bra nu men den lilla har öroninflammation och inatt började hon hosta mer och mer =(. Hoppas det håller sig såhär och att inget värre kommer.... Som jag brukar säga: Önskar att baciller hade färg, gissa om man kunde ducka, rymma och smyga runt då =)
 
Snart dax för sängen. Gonatt kära ni!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback