: Det blev inte alls som det var tänkt..... :


2014-06-16 @ 20:11:57


Ibland så spelar saker en spratt.
 
Häromveckan var jag på intervju på ett jobb. Och sen så fick jag komma på intervju 2. Och sen. Vänta...
 
...Vänta...
 
.. Och vänta....
 
Sen ringer telefonen och rösten säger att det har skett en del förändringar... Öh? What? Tom i hjärnan.
 
- XX har sagt upp sig så jag vill att du tar dennes jobb istället!!    Säger rösten till mig i telefonen....
 
.....
 
- Öh...okej.. jaha. Oj då!    Eller nåt sånt kommer ur min mun.
 
Världen står stilla lite och vi börjar tala om den nya tjänsten som han tänkt åt mig. Har inte alls fullt grepp på vad den innebär men... Jag sa ja! Att jag vill ha den. =)))))) Fjärilen i magen växte sig jättestor kan jag säga.
 
På onsdag ska vi skriva pappren. Herregud!
 
Jag har fått jobb.
 
JAG HAR FÅTT ETT NYTT JOBB!!!! =D (kan berätta mer efter onsdag)
 
Ett jobb som jag inte ens sökt... => Hur kul som helst.
 
Kommer bli bra det här. Har jag bestämt. Så nu blir det så! Fifan så spännande!! Heltid oxå. Bara det kommer kännas anorlunda. =)


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anders

Grattis!

2014-06-16 @ 22:11:55
URL: http://rexxie.blogspot.com
Postat av: BS/ EvaLena

STORT GRATTIS å lycka till! o) får hålla koll på onsdag.... Kramizar =)

2014-06-17 @ 08:16:13

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback