: Hej sjukstuga :


2014-01-15 @ 20:47:44


Jaha. Sen i lördags är lillan sjuk... Storhjärtat har varit sjuk sen 13 dec.... Före det låg jag med hosta i över 2 veckor... före det hade storhjärtat hosta.... japp.
På vårdcentralen hittar dom inget, kanske har hon astma säger dom? Hon hostar så hon nästan kräks, är helt slut, ont i bihålerna men inget på proverna. Röntgen visar ingenting heller. Skit. Ont i mammahjärtat... =(
Tur är att hon fått hostmedicin -den där bästa- så hon överlever när hon ska uppträda på revyn. I lördags gav hon allt, och i söndags krashade hon, totalt. Stackarn. Inte gått i skolan på en vecka nu. Lillan har tappat rösten hon, kraxar och hostar. Varit hemma men imorron ska hon gå till skolan och se hur det går. Troligen smittar hon inget.
 
På sistone har jag haft Pysselsjukan =)=) Pysslat tavlor i vintagestil. Kolla på min andra blogg Fotolia. Du kan alltid beställa din favorittext på cancas eller träbit vet du =)
 
Snön faller. Mjuk fin lurvig snö. Som blir hal och brun på vägarna. Igår var jag och tonåringen till Örebro - besökte Ikea i flera timmar =)=) Och på hemvägen hann det börja mörkna... shit va jag hatar att köra då. Ser lixom inte nåt. En buss låg i häcken på mig hela vägen.... suck.
 
På lördag ska jag jobba igen, Härligt! Det var såå kul i lördags med Revygänget och alla gäster. Egentligen vill jag jobba ihop till två nya biljetter och gå på sista föreställningen. Den är nog oxå särkild, precis som Premiären =D.
 
Sköt om dig där ute i världen!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback