: Fortsättning :


2014-02-27 @ 20:11:15


Nu fortsätter jag jobba 75%. Fram till sista maj. Skönt att veta. Har jobbat heltid i två veckor nu tillfälligt och det är ju skönt, både lönemässigt och framtidsmässigt (pension). Är glad att jag har nåt att göra, men söker med ljus och lykta efter ett heltidsjobb, ett fast förstås. Men. De  växer inte på träd....
 
Imorron ska vi ev på bio, jag och lillan. Tingeling =))) Men den börjar kl 16. Amen. Klockan 16?!?? "Hej förälder, ta med ditt lilla barn o kom, för du jobbar väl inte heltid och slutar typ framåt 5????" *SUR*
OM jag kan smita tidigare imorron så kan vi gå, annars får vi hålla oss till söndag och gå då. För på lördag är det dax - vi har väntat sen i september när jag bokade biljetterna: DISNEY ON ICE i Karlstad. Ska bli såååå kul!!!
Har du varit på Disney On Ice? Hur var det??? =) *nyfiken*
 
Ska surfa runt lite här på kvällen nu, facebooka lite och planera lite inför HELA GATAN LOPPISEN i Maj. Har lite planer... de går nog i lås.... =D
 
 
ha en fin kväll hörreni!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: BS/ EvaLena

Hoppas ni kommer iväg på bio! och ha det nice på Disney imorgon! =o Vi hörs. Kram

2014-02-28 @ 07:30:30

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback