: Ojoj, tiden försvann! :


2014-12-18 @ 21:09:00


Hej där,
Ni har nog lämnat min blogg nu, vem vill läsa en blogg som aldrig uppdateras.... Ja, jo, jag. Faktiskt. För jag är lite envis jag... =)))
 
Här är jag nu, med nytt jobb sen 4 månader, ett stökigt hem, en ny favoritserie på TV4 Play (REIGN), inga nya hantverk tillverkade, nyopererad tonårsdotter (blindtarmen), make med nytt jobb, liten tös med 2 tappade framtänder, en revydansande dotter (stoltaste mamman o pappan!), bilägande tonårsdotter, pysslande liten dotter, härligt julpyntad altan (inne o ute), snart ledig i nästan 3 veckor.
 
Vår lilltjejj är ju yr som jag skrev tidigare. Nu har vi gjort lite undersökningar men än är vi inte framme.... Nu ska vi till neurologen för att kolla mer. Kanske har hon barnmigrän? Trodde de på öron, för inget fel på öronen hittades nämligen. Inget med njurar eller borrelia. Kul är det inte men glad att vi är på väg mot nåt ev svar.
Storasyster hon blev sjuk förrförra helgen, så det blev akut operation av en riktigt ful blindtarm =( Blev hemma några dagar sen var hon på benen igen. Mitt hjärta.
 
Jobbet rullar på, trivs som fisken. Dock har fisken lite andnöd pga restiden. Den är INTE kul, med tanke på hur liten tid man har hemma med just lillan. Men tur jag trivs så himla bra!
Imorron är sista dagen detta år. Sen är jag ledig ända till den 7 januari tror jag det blir. Maken ännu längre =)
 
Och så har jag investerat i biljetter till Melodifestivalen i Örebro. =)))) ÄNTLIGEN! så får jag och tjejjerna gå på Mello. Maken jobbar så han är där ändå hehe....
 
Varit på två julbord. Oj så gott!!
 
Har du sett serien REIGN? Om inte, så KOLLA! Den är så himla bra!!!! Dåtid i moderna kläder mm, prinsar och prinsessor =)
 
Lär mig pö om pö hitta i Örebro. Stor för mig töntigt för andra hahaha. Men jag har ju för tusan lokalsinne som ett vitt A4......
 
Just nu är jag lite down. Brukar bli det några månader efter att jag byt jobb eller varit med om nåt annat stort. Jätteskumt med det var mamma som kom på det för många år sen. Allt är tungt men det är bara o le o gå vidare. Jag vet ju att det går över.
 
Snart är det jul! Härligt!!! Julklapparna är snart klara, julpynta ska vi göra i helgen säger mannen (wow, flera dagar innan än normat!), julafton blir hemma med kort avbrott för hej hos svärmor. Älskar julafton hemma med familjen, orkar inte åka omkring längre, gjort det i för många år. Synd att de runt mig inte hajjar läget. Förrän nu...
 
God jul på er!!!! Följ mig på instagram om ni vill, där är jag oftare än här =)))


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: BS/ EvaLena

Dags att uppdatera!! Kramiz

2015-01-30 @ 07:19:38

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback