: Revy-SM 2014 :


2014-08-17 @ 22:04:53


Som några av er säkert känner till, så gick Karlskogas GÔRSKÔJ och vann Revy-SM i Dans. Gud så kul för dom allihopa, väl värda det!!!
Men mitt mammahjärta tickade ju mest för en av deltagarna förstås... =))) Hon där i den vita dräkten med svarta prickar, min alldeles egna underbara dotter <3<3<3<3.
 
 
Ovan bilder kommer från finaldagen, lördagen den 9 augusti i Katrineholm. De hade då gått direkt till finalen och behövde alltså inte deltävla under torsdag och fredag före.
Här har alla medverkande i Revy-SM just stormat in bland alla oss i publiken.
Och HÄR, så har de just förkunnat att GÔRSKÔJs Clowndans har vunnit SM!!!!
Ovan här är alla deltagarna och några av de andra vinnarna i de andra tävlingsgrupperna.
Gruppfotografering på baksidan där jag Crashade mig in och tog mina alldeles egna foton av vinnarna i SM.
Vår älskade Clown - en SM-Mästarinna <3
 Här är de som dansade GÔRSKÔJ till vinnare (saknas gör dock Anders).
Här ser ni en annan revy, Åkersberga, som hade ett kul nummer; Yoga. (känner ni igen Cindy från Ica-reklamen= =D Hon var skitdduktig!!!)
 
Grattis till er alla vinnarna, ni var jätteduktiga!! Hoppas att GÔRSKÔJ vinner nåt mer nästa år igen =D.
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback