: Det rullar på :


2014-08-28 @ 21:00:05


Jaha. Snart har en vecka till gått.
 
En vecka med utslag.... Lillan har fått blåsor på magen. Ingen jäkel vet vad det är - har varit på VC 4 (F Y R A) gånger.... =(
I går tog de odling på dom, så nu får vi väl se om vi hör nåt. Fick salva igår med att smörja med..... Suck.... Jag tror det är Bältros. 1 dr, 2 syrror och 2 böcker trodde på Svinkoppor förra veckan - men vi har aldrig sett det i detta stadie, det brukar alltid ha torkat när vi ser det.... Oookäääjjj....
Men hursom. Hoppas inte det smittar, för då har vi väl smittat hela skolan med vattenkopport typ.
 
Jobbet rullar på. Faan att man ska vara så tröööög... Tycker jag... kanske har jag lärt mig sjuhelsikes mycket på dessa tre veckor hahahaha... En massa möten inplanerade. Herregud! Nästa vecka är det Stockholm 2 dagar i rad. Tur man inte får jetlag =)))
 
Dansen har börjat för min flickor igen. Ja. Lillan gick ju inte igår då... förkyld och blåsor....
 
Och soffan har kommit! =)))  Sååå nöjd!!!! Orkar inte hämta sladden o telefonen just nu, men skitsnygg är den. Ska visa snart =)
Den gamla blir hämtad i helgen, skönt det.
 
Har beställt doftljus oxå. Ska bli spännande att testa!!! Det är Village Candles som jag köpt här.. Hos underbara Mona, se hennes blogg här!
 
Nej, snart är det säkert nåt bra på TV för att kika på ikväll.
 
Gonatt kära ni!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback