: Okry :


2013-09-09 @ 22:19:48


Fy vilka trista veckor mitt i allt underbart solsken.... Haft ont i huvudet i 7 dagar i sträck -tror jag det vart- och så ont i magen i en vecka =(. Ingen aning om varför men huvudvärken har släppt i alla fall, skönt det. Inge avis på de med migrän -maken- för fy fan va sur man blir. Jag blir. Man ska tala i jagform har jag lärt mig =)
 
Altanbygget rullar på. Badning nästan varje dag sen en vecka tillbaka. Några dagar två gånger per dag. Blivit prickiga jag o lillan....
Ljuvligt i denna sommarvärme. Igår gick jag lixom i bikiniöverdel och shorts, den 8 september. När gjorde vi det sist här i krokarna??? You tell me. Kanske får jag fråga mamma, hon för sån däringa väderdagbok hon. Kanske man skulle börjat med för länge sen kanske.... =)
 
I helgen hade jag tydligen byggledigt, syrran kom med goa Victoria Secretparfymer som hon sålde till mig och tonåringen och Anneli min goa arbetskamrat, kom på kaffe och altansittning en stund. Nåja, hon och jag fick allt jobba för maken kom jättelägligt med brädor till hammarbandet och den 100 kilo tunga besten som ska ligga mitt på taket s a s. Stackarn, hon med sina höftproteser o allt =/. Men hon kunde sa hon, så hon fick hjälpa till om hon ville. Sötnos.
 
Lillan har så kul i skolan så hon inte vill gå hem. Känns jättekul att hon trivs. Men mamman vill ju ha hem henne o umgosas lite förståss =) =) Idag åkte vi till Snygg-AK och drack kaffe och snickesnackade medans tjejjerna lekte. Det blev sen kvällsmat i två familjer ikväll kan jag säga =) =). Tack söta för en stund sittning och klappning på bäbismagen. Jag är sååå nyfiken på henne där inne!!! =D
 
Näe, nu äre nog sängen strax känner jag. En ny dag i morron. Tisdag. Äckeldag. Min värsta dag i veckan.....
 
Kram på er!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback