: Möte :


2013-10-27 @ 20:09:00


Ígår ringde min mobil. Där var Agneta, ägaren till Vassa Saxar, en salong här i stan. Hon och jag har känt varandra några år, jag har mina halsband där och jag och döttrarna klipper oss där.
Hon ville i allafall fråga mig om jag och mina smycken ville hänga på en Vintagevisning i början av nästa år. En modevisning med kläder från tidiga år. Kolla in hemsidan www.ateljebelleepoque.se, där ser ni kläder från 1700-talet till 1970-talet.
Vet inte om hur upplägget av visningen kommer vara, men det får jag veta på fredag. Åh, så spännande!!! Nu ska vi se om jag kan leverera det hon vill ha oxå, Susanne, ägaren till Atelje Belle Epoque.
 
Återkommer med mer info senare =)


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback