: Shopping - NOT :


2013-03-31 @ 22:28:43


Idag var vi till Örebro, tonåringen skulle ha en ny bikini och jeans, jag behövde inget för jag har shoppingförbud, lillan skulle ev in på Toys´R Us och kika lite, maken skulle ha skor att jobba vakt i.
 
Eftersom jag ska byta jobb och då kommer ha en pyttepytteinkomst i april så har jag satt shoppingförbud på hela familjen! För att om möjligt överleva från sista april till sista maj...... Lägg därtill en semestertripp till Lalandia.....
 
Tonåringen fick jeans, blus och bikini
Lillan fick en lektelefon och stora fina sugrör från Lagerhouse
Maken fick 2 par skor
Jag köpte en shcablon och en sminkpensel
 
Därtill kom sen plåster, lunch på MCD, några ljus +värmeljus från Ikea, klister...... Alltså: Shoppingförbud....
 
Lägg därtill en gedigen lista med matinköp, påskägg -som Påskharen givetvis kom med till barnen- tulpaner till pappa och hans fru där vi åt påskmiddag, påsksnask och helgmat..... Suck. Känner mig lite som Mona när hon sänder maken att bara köpa bröd på morronkvisten.....
 
Imorron är det Annandag påsk, ännu en röd dag i kalendern. Lillan har feber i dag igen och jag måste lära upp min efterträdare på jobbet de få dagar vi har tillsammans. Alltså; jag kan inte VABBA.......
Imorron ska maken åka fyrhjuling med polarna. Det är exakt 1 år sen som han krashade med fyrhjulingen och fick ligga på spineboard på akuten och var så jävla nära döden när det small. Känns sådär att han ska ut, men naturligtvis så kommer inget att hända. Han har ju hjälm på sig och de ska inte till samma ställe och åka. Iof så skulle han aldrig köra på det sättet nu som han gjorde då. Satan så fort livet kan försändras....
 
Ha nu en fin kväll och helg hörrenini!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback