: Mellofinal:


2013-03-09 @ 18:19:00


UPPDATERING:
 
Vad var det jag sa??!?!? vavava?!  =) =) Så jävla rätt jag hade!!!! Grattis Robin! U´re so worh it!
 
Du har inte missat det va?!?!?! Att det är Mellofinal idag. Jag är faktiskt lite kluven på hur jag vill att det ska gå... Har du din vinnare klar? Min mamma brukar alltid naila vinnare, i Eurovision. Hm... får se hur hon röstar i maj sen =)
 
 
Hursom. Såhär:
 
You - med Robin har nåt fantastiskt i sig... Lyssna på hans "wailade" eller vad det kan kallas.
 
Heartbreak Hotel - Med Yoihio är kanon! Och en kanonkille som har sin egen stil... Gillar´n!
 
En riktig jävla schlager - med Ravaillacz är just det  En Riktig Jävla Schlager.
 
Begging - Anton Ewald är en skitbra låt! Han är snygg, ung, och kan sjunga OCH dansa!! (Hej ny tjejidol!)
 
De andra ger jag inte så mycket för... =/
 
 
Jaa. Undrar jag... Vem har mest chans i stora Mellon?? Nån med engelsk text är ju mest poppis.... Så nån av mina ovan är nog nån vinnare.
 
Hur tänker du?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback