: Jobba, jobba, jobba :


2013-03-20 @ 19:55:36


Jobbar gör jag, hemma och på jobbet. Jag jobbar däremot inte på en solbränna och inte heller jobbar jag med att banta =) =) men jobbar, det gör jag! =Di
 
Igår kom min efterträdare till jobbet. En underbar tjej som jag jobbat med förut. Vi trivs jättebra ihop (fan att jag ska sluta lixom!!)
Vi har kört järnet, har några veckor på mig att överlämna allt till henne, ihop med lediga dagar för vi inte jobbar 100% och sen är det ju påsk och grejjer. Men det går nog.
Idag är hennes barn sjuka. Magsjuka.... okäjjjj.  . . . . Vi jobbade ihop hela dan igår och åkte samma bil som hennes barn.... Hoppas inte vi får nåt.... Så trist för dom och extra för henne nu när hon just börjat jobba, min söta Erika.
 
Nåväl, annat här då? Näe, allt är som vanligt. Lunkar på. Tonåringen har svullet knä än så hon kan inte börja dansa, men snart hoppas jag. Man tappar fort!
Maken jobbar för mycket. Fortfarande.
Jag längtar till mitt nya jobb. Som fan.
 
Nåväl. Ha en fin kväll hörrenini!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback