: Regn, Färgglatt, Altan :


2013-06-26 @ 16:56:03


Här var det dåligt med uppdateringar. I know.... Men har inte orkat o haft tid.... =)
 
Regnar idag. Typiskt. Men bättre än på lördag då jag har Hantverksdag & Kul för barn. Så regna på bara!!!
 
Färglada fat har jag köpt. Minns inte om jag skrev om det tidigare men... Fint grönt och turkost kakfat på fot. Såååå fina!!! Har inte testat dom än, men tanke när att jag ska ha dom på altanen sen. När den är klar.
 
Vilket leder mig in på altanbygget: Muren är byggd. Gruset är inte fyllt än. Men det kommer. Maken har köpt rosa (!!) snöre att märka upp hur altanen ska byggas. En såg är inköpt för att göra stolp med (!?). Ritningen är klar snart, den gör maken. Han är så duktig så!!!!
 
Häromdagen var vi i Klockaregården vid Kristinehamn och köpte växter. Halva priset. =)=) Hittade en del men inte så mycket. Nu vet jag var det är i alla fall =).
Mamma var med och det var mysigt. Vi fikade i Kristinehamn sen. I regnet......
 
Nu ska jag ta och grejja lite inför Hantverksdagen. Måste kolla om allt är på banan =) =)


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback