: Fikautflykt :


2013-07-07 @ 10:43:00


Eftersom jag jobbar 75 % så har jag mycket tid efter jobbet tycker jag. Det är lixom helg varje dag när jag kommer hem.. Inte nån stress med att laga mat direkt och så. Så lillan och tog bussen till stan för att köpa synålar till symaskinen häromdagen.
 
Och så var vi ju tvunga att fika lite hos Patricia =)
 
 
Så vi kom hem med tyg, färdkost till bussresan hem (som aldrig blev av för vi fick skjuts av söta Marie på Gjutarboden), 2 tights, ett pannband och lite bröd mm =) (BARA synålar... hmm....)
 
K ä r l e k....!
Fika och Glasspaus hos Patricia =)
 


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anonym

Åh vad fina ni är! Kram

Svar: Tack. Vem du nu är = )=)
RiJo

2013-07-09 @ 20:04:54

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback