: Borta :


2013-07-02 @ 20:58:18


Hur det går här i livet.... Alla ska ju dö, men när det händer så.... är man inte beredd.
 
En gammal bekant gick bort i helgen. Vi umgicks aldrig, men vi har arbetskamrater i många år på olika håll i företaget, vi sågs på stan, jag jobbade med hennes mamma, hennes syster är med på mina Hantverksdagar... Känns lixom i magen...
Det visade sig oxå att lillans extradagmamma är farmor till barnen.... hon grät när vi talade igår..
 
Ser att många är inne och skriver på hennes facebooksida, men det kan jag inte göra... Det tar emot, även om hennes mamma och syster oxå gjort det.... Men jag vill inte. Känner med dom ändå..
 
 
 
Ta hand om dig Maria...
 


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: AnnaKarenina

Beklagar sorgen. Tråkigt och jobbigt när någon går bort. Kramar till er!

2013-07-03 @ 01:48:13

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback