: Männ häjj :


2013-01-30 @ 21:14:42


OJOJ. Är det NÅN kvar o läser på min blogg? Jag orkar o hinner inte riktigt med o blogga här.... Livet tar tiden lixom. Ja, ni har ju läst om min dotters bravader tex.. .Sånt sliter på en ett tag efter. Men jag vill ju blogga och att jag kanske ska roa dig, dig eller DIG kanske =)
Men jag är ju ingen tonåring, alltså bloggar jag inte om smink, kläder och sånt. Näe, pyssel o sånt är mitt liv. Och min familj, barnen, deras hobbies, matlagning, handling, planering, jobbet.... Ja, ni vet...
 
Tonåringen har ialla fall kryat på sig, så hon har praoat hela veckan och hon har skitkul! Maken har fullt upp på jobbet och jag med. Imorron åker jag till Borås o gottar mig på hotell en natt och träffar mina administratörsvänner från ett stort område i Sverige. Ska bli skönt. Och sen är det förståss lite after work med käk på kvällen, men det hoppar jag denna gången. & givetvis så fyller makens bror år o har kalas på fredagen med, men det hoppar jag nog med.
 
Och veckan efter det så ska tonåringen operera sig i knät. Preciis lagom inför lovet, det var ju iof smart, så missar hon ingenting i skolan =)
Sen dröjer det nån eller några veckor, så är det dax o tatuera oss oxå, spännande!!!
 
Näe, nu ska jag nog glo lite på Mia på Grötö.
 
Hare gött därute hörrni!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: MosterSuss

Jag är inte heller någon tonåring, men jag skriver om smink o kläder i min blogg. Fast mest skriver jag nog om hundarna, MAT, tokigheter och mat och hundarna och om hur galet min hjärna arbetar och.....ibland är det väldigt långt mellan turerna och ibland varje dag. Jag brukar läsa vad du skriver ;-)

Svar: O jag är sämre på att hamna hos dig...:(((. M å s t e bättre mig :)). Kram!!
RiJo

2013-01-30 @ 21:27:28
Postat av: Syster yster

Japp...jag läser :) Är dålig på att kommentera...Sorry..
Tack för sist oxå. Har tänkt på dig mycket...
Kram!!! <3 <3 <3

Svar: Fint hjärtat!!! Saknar dig. Tänker du på mig av nån speciell anledning? Krama
RiJo

2013-01-30 @ 21:37:08
Postat av: Syster

Bara allt vi pratade om o att vi ses för sällan :-/

Svar: =) Okej, ja, det är så mysigt när vi ses <3
RiJo

2013-02-02 @ 19:55:43

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback