: Grilla lite i naturen :


2013-02-03 @ 20:41:47


 
Idag försökte vi ragga med oss några kompisar för att grilla lite korv i det lagom kalla och lagom soliga vädret. Men icke. De ena skulle få främmande. De andra jobbade. Den tredje jag frågade svarade aldrig. Antingen sov hon efter att ha jobbat natt, eller så hörde hon inte telefonen.
Ända tills nu på kvällen då jag fäjjsbookkade.... Hennes dotter hade börjat spy... för hon var på disco hos nån som hade en magsjuk lillasyster eller så "i ett annat rum"... Ehh... vem fan tänkte inte nu??  Varför blåser man inte av dicsot lixom?? INGEN förälder, jag menar I.N.G.E.N vill ha hem magsjukan. Inte ens eventuellt för att nån annan har det i ett annat rum.
Vilken jävla tur att dom inte följde med oss tänkte jag då. För då hade ju vi med blivit smittade. Nåväl, kryakram Thilde!!
 
Ialla fall. Tillbaka till vår grilltur idag. Vägen var sååå isig så vi inte ens kom fram på ett ställe så vi fick vända o ta en annan väg. Ja, ni ser här, huuur mycket is som helst. Trodde allvarligt att våra dubbfria dubbdäck skulle ta oss ned i diket...
 
 
Skulle ta en fin bild på utsikten från vår grillplats. Men just då kom lillhjärtat o knatade förbi telefonlinsen med sin spade.... =(( Bara o ta ett kort till....
 
DÅ blev det som jag tänkt mig =)
Här är lillan när hon går omkring och strosar. En härlig stund blev det.
 
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback