: Jul och Jul :


2013-12-25 @ 22:21:38


En regnig jul. Helt sjukt! Har jag nog aldrig varit med om.... Hoppas snön kommer så lillan får sin pulkatur =)
 
Julafton började ovanligt: Vi var hemma HELA DAGEN!! Första gången på dryga 30 år! Hur skönt som helst.
Sen var den som en vanlig; skattjakt, där barnen kutar på tre våningar, upp och ned. =) Sen åt vi frukost och sen badade vi i poolen med ett glas vin/öl. Supermysigt!!!! Sen gjorde vi oss i ordning och sen så kom mamma och Richard, åt skinkmacka och julklappar byttes.
Sen var det lunch och Kalle och sen paketöppning. Nathalie fick nära nog en hjärtattack, för vi hade köpt en säng åt henne som vi gömt =) Hon blev hes igen typ =)=)=) Sen blev det sängbyte: Lillans plockades ned, Nathalies flyttades in i Jolines rum, efter att vi möblerat om halva rummet och sen kunde vi dammsuga och montera upp sängarna igen. Gissa om tjejjerna var glada!! =)
Godis i långa banor, som det ska vara har dagarna varit fyllda med oxå.... =/.
 
Imorron måste vi in till Örebro och se om vi kan få nya dansskor till Nathalie, då de vi köpte har gått sönder =(. Kanske kommer min kusin med familj och hälsar på... vi får se. =)
 
Vernissagen var kul - om jag nu inte skrivit om det - kul att se sina kort förstorade så där =)=) Jag hade fler kort med än jag mindes hahaha.
 
Myser med barnen här på kvällen, maken drog och jobbade i Örebro. Vi ser på film och har det gott. Många dagars ledighet kvar än.... I love it.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback