: Andra veckan :


2013-08-24 @ 23:23:26


Lördag i dag. Varit och fiskat med makens jobb, årlig tradition =) Fick ingen fisk (i år heller...) men dock många skratt, gott kaffe och grillade korvar i långa banor =)
 
Igår och idag är jag på skitilla humör. Fyfan! Vet inte varför. Grät igår så ledsen och konstig var jag. Inte kul. Alla är lika griniga i hela familjen tror jag. Eller är det bara jag??? Nej, tror inte det.
Tonårstrots.
6-årstrotsen har kickat in (för den finns väl??).
Maken jobbar och jobbar och jobbar. Och jobbar.
Själv har jag landat sen några dagar då Kungabesökets hets på jobbet klingat av, denna andra arbetsvecka.
 
Nu bygger vi altan för fulla muggar. Dammsuga? Träffa vänner? Tvätta? Hmm..... Tog en dans med snabeldraken idag, med sprängande huvudvär. Fick väl gå. Sög säkert upp några små leksaker för lillan....
 
Ikväll hade tonåringen fest hemma för första gången - med oss hemma. Nog för de satt i hennes rum och spelade musik för halva kvarteret nästan hela kvällen, men vi bjöd på pizza, så en stund fick vi se dom =).
 
På söndag, den 1 september, så har vi Hela Gatan Loppis här som jag har ordnat. Ska bli skitkul!!! Kanske borde man rota fram mer som ska säljas??? Nåja, det hinner jag nog. Hoppas jag...
 
Nu äre dax o nanna tror jag bestämt. Ska bara svälja sista vinslatten =).


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback