: Mot nya mål :


2013-04-12 @ 18:04:00


Idag kom den.... Den sista dagen på mitt jobb.... Som jag väntat på i två månader... Och nu när den är här känns det liksom overkligt på nåt vis... Vemod, glädje... Typ några av känslorna som bubblar upp i mig.
men så känner väl alla. 
Av de senaste 4 veckorna så har jag och min efterträdare fått 8 dagar tillsammans. Av 16. Lite snålt liksom! Men pga av 2 dagars arkiverande, magsjuka, påsklediga dagar mm så blev det så. Men nu har jag lärt henne allt jag kan -vill jag tro- men det kommer alltid frågor efteråt :))). 
 
Nu har jag 2 dagar till att släppa Lämnaöverstressen för att då hamna i Läramigallt-mode...  Svårt! Men det går nog :)). Eftersom jag är en Ung, Lättlärd 20-åring (*2 +1... Host host) så kommer det gå excellent!!! Hahahaha!
 
nu tar jag hälljja! Kram till er alla!
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback