: Ny vecka :


2012-05-21 @ 20:30:28


Jaha. En ny vecka då hörrni! Gött dä, börjar med sooool! Så nu har vi monterat och fyllt poolen =) =) Så det är väl bara att vänta nån dag (?) så är den varm hehe....

Lillan har öroninflammation än, minns inte om jag berättat det, men nu går vi på penicillinkur två... suck. Och nu kom jag på att jag glömde ge henne medcinen när jag lade henne... S.U.C.K.

Till helgen är det premiär på logen oxå! Maken skall inte jobba just denna gång, men nästan alla andra kvällarna, så då ska jag ornda barnvakt åt ongarna och så ska jag åka dit o bugga när han tjänar pengar hahaha.

Igår hade vi vänner på grillat. Gu så härligt! Älskart! Vi grillade hamburgare. De blev, små. Svarta. Lite hårda. Men djäkligt goooa! =) Vi gört igen, men då ska jag göra STOOOORA hamburgare, promise!

Imorron äre zumba igen. Hoppas jag kommer iväg, det är en sån dum tid, hinner inte käka och så..... Men zumba är ju så kul så jag överlever på vatten bara jag får zumba =)


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback