: Ladies Dance Crew :


2012-05-12 @ 19:31:34


Idag var det dax, äntligen! Dottern har tränat i timtal, då menar jag TIMTAL!! (Denna vecka tror jag hon minst har tränat 12 timmar eller så). Och idag fick vi se vad de tränat in! GUUUU så duktiga alla var, verkligen kul o se. Som vanligt då, så kan jag tycka att publiken är så törr.... Varför? Jag tjoade o klappade händerna förståss. Jag var nog den ende som stod upp och gav ovationer när de var klara med.... För de var värda en stående ovation!

Här finns lite bilder, hoppas tjejjerna som är på bild tycker det är okej, annars så tar jag bort dom givetvis =).

Underbart jobbat tjejjer!!


När vi kom dit så står det såhär ovanför dörren, liiiite kul... =))











Och här är hon, min egen stjärna:


DU var min favorit givetvis. Älskar dig, från topp till tå, varje dag, hela tiden, jämt och ständigt. <3.



Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback