: En ny tjejj :


2012-03-15 @ 19:14:28


Häromdagen träffade jag en trevlig prick. Vi har gått på samma dans med barnen, men aldrig sagt mer än hej. Nu har hon börjat zumba på samma pass som mig, och häromdagen så kom hon fram och började prata. JÄTTETREVLIG!!!!
 Vi stod och talade utanför träningen i nästan 45 minuter. Som om vi alltid känt varandra =)). Underbar känsla, eller hur? Det har hänt mig en eller två gånger förut och nu fick jag uppleva det igen.
Hon hittade mig på facebook idag så nu är vi vänner där. OCH. Vi bor inte mer än ungefär 1 kvarter ifrån varandra. Underbart.

Jag hoppas att det är början på en vänskap. Undrar om hon känner detsamma förståss?


Har du haft den där känslan du nångång?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback