: Välkomna till en ny blogg :


2012-06-01 @ 08:25:57


Igår skapade jag en ny blogg =) Japp. Nu har jag tre... =D.... Hoppas jag hinner hålla dom alla i gång =) =) Men med din hjälp så kan jag det.

Bloggen har det korta namnet Vi Som Älskar Hantverk.

Min tanke här -som kan komma att ändras, läggas till, byta riktning- är att du som gillar hantverk skall kunna visa det här. Genom bilder, text, länkar eller vad du nu vill. Jag lägger gärna upp fina loggor -klickbara- på sidorna så man kan hitta dig och ditt hantverk. Genom att maila in på [email protected] så kan man komma i kontakt med mig med det material man vill ha inlagt.

Bloggen har ett trevligt sätt, där man kan köpa, beställa och sälja.


Hör av dig om du undrar något!


Varmt välkomna <3


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback