: Skolavslutningen 2012 :


2012-06-15 @ 22:23:47


Då var den här. Dagen då min underbara tonåring slutade grundskolan, slutade 9:an. Oh. My. God.
Var tog tiden vägen... ? Help... Men hursom, en fin avslutning var det. Alla fina elever som hade höga förväntningar på framtiden, fina kläder och en hysterisk glädje i kroppen och en sorg över att mista sina kamrater.


Världens vackraste.....

De snyggaste skorna i heeela skolan!! =)

Söta fröken Helena måste grimasera med maken förståss, thats her lixom =)

På väg in med hela klassen i aulan, ser lite spänd ut...

Jag försökte fota kören, men jag fick fota kören genom den här killens mobil istället =)

Betygen i handen!!

Mamman (ser helt psyko ut by the way, men det bjur jag på!) ska pussa sötnosen och lämnar blommor!

Öh... ja... alltså.. detta är då tjejjerna i klassen.... =)

Fröknarna hade gjort fina tårtor att bjuda på.


Det var dagen i bilder. Nu börjar det ett nytt all var för min söta tonåring. Puss älskar dig mest!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback