: Länge sen nu :


2012-06-08 @ 07:58:09


Oj! Nu var det ett tag sen jag skrev nåt. Sorry folks! Har inte haft lust lixom o blogga. Nog med vardagen och livet. Tonårings- och småbarnsförälder... Says it all.....=/ Livet är en fest och jag är inte bjuden, hahaha.... Nejdå, de är allt underbara de små liven.

Har varit på Zumba på Sommarcafeét, på nationaldagen. Inte så kul på gräs kan jag säga, för det gör så jä*la ont i knäna efteråt, det är lixom inge gliiiid =). Men det är så kul med Zumba, så det skiter jag i hahaha..

Och sen så när Zumbavännerna kommer såhär till Zumban, då är allt förlåtet:

 

Den 28 juli så ska jag arrangera en Hantverksdag där. Kommer bli skitkul! Håller på att ragga hantverkare. Måste nog ringa några samtal idag. Lägger upp info på min andra (jaja, 3:e blogg) http://visomalskarhantverk.blogg.se där du kan läsa om det.

Och så kom min arbetskamrat Kicki -som fotade på vårt bröllop- förbi. Hon ville ha hjälp med ett par örhängen. Så fram med tång o annat så vips, var det klart!

På måndagenefter när jag kom till jobbetså fann jag denna på mitt skrivbord. Vacker va?



I lördags var jag till Jacobs Loge och svängde mina lurvia -ärom inte alls det- ett tag. Stötte ihop med min goa fd arbetskamrat Maria och hennes söta väninna Liselotte. Men jag mådde inte så bra så jag åkte hem tidigt. Men kul var det!

Imorron lördag skulle vi haft Familjedag i Lunedet med jobbet, men fler och fler tackade nej då de behövde jobba.... Den tiden på året.. Så vi ställde in. Istället så sa jag till lillan att vi skulle åka dit hon o jag istället.... Eller så ska jag med mina Zumbavänner till Degerfors o Stora Valla och zumba i halvlek mellan Degerfors och Hammarby.... Hm... men har nog ingen tröja som vi skulle få om vi sa ja för länge sen.... Perkele!

Nåväl. Idag är det fredag och jag o lillan är lediga. Inte göra nåt särskilt tror jag. Hänga lite här och ringa lite samtal om hantverkare o planera lite..... Finare väder idag och sugen på att fota är jag... Gud va jag babblar! =)


Ha en go fredag ni alla.



Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback