: VIlken härlig dag! :


2012-07-10 @ 08:59:30


Igår var min första semesterdag! Och vilken härlig dag! Vädret var perfekt, sol och moln, med en skvätt regn på kvällen.

Jag tvättade fönster.
Vi tog bort geingboet.
Jag -började- målade min soffa till att ha ute i trädgården.
Handlade och lämnade tillbaka felköpta saker.
Jag har gjort om lite i fönstren när jag tvättat dom. Maken måste dock tvätta tre fönster som jag inte kommer åt =))

Idag står det en Örebrotur på schemat. Om jag inte ska bli intervjuvad av CTV förstås inför min Hantverksdag den 28 juli =).
Skulle bli inställt vid dåligt väder. Och det är ju det idag.....

Ha en fin dag! Det tänker jag ha. Nu kaffi och smörgås.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback