: Släktträff 2012 :


2012-07-21 @ 20:19:08


Morfar. Dagen till ära så var det han och hans fru som "bjöd in till träff" i Karlskoga.
Här står många av oss och väntar in varandra inför fikat.
De minsta i lektagen =)
Fikadax =)
Några gubar o kärringar =)))
Mitt lillhjärta fikade glass. Men hon tröttnade på den efter några minuter och bytte med mig... Jag hade kladdkaka =) Sen försökte jag byta glassen med min kusin, hon hade macka. Men det gick inte... =D
En av mina mostrars söta dotter. Som jag inte sett på.... länge....
 
Det var de bilderna som jag ville visa här o nu. Fotade inte sååå himla många men. Vi ska göra omet nästa sommar bestämde vi. Så så blir det!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback