: Old School :


2012-01-16 @ 15:49:18


Har rensat i källaren. Julen skulle ju tillbaka ned i lådorna hahaha. Och då röjjde jag. Roddade runt, hittade skräp och gamla dagböcker. Dom ska jag läsa i nån dag...
Sen så tryckte jag in julgranen efter att jag röjt o alla lådor och sen in med resten. Sambon, nej just ja, MAKEN åkte till tippen så då kastade jag med en del =) Skönt när man kan röjja. Har lixom kvar tre andra gå-in-garderober att gå igenom. Igen...

Nåväl. Alla hem har väl en sån där skrot-låda. Eller? Alltså ett sånt där ställe där man lägger sån som man inte orkar/vill/vet var det ska va..... Jaja. Vi har en sån. Och nu då när jag röjjde så hittade jag våran gamla. Nu har vi ju två nya i köket hehe.... Där i hittade jag en finfin kamera, en gammal. Och en sån här:



Ja, en filmrulle. Oanvänd. OCH så hittade jag tre rullar till. Som jag ska skicka på framkallning. Shit så spännande. Undrar vad det är på dom?? Säkert nån semester eller skolavslutning hahaha.... Ska be att få dom på skiva så jag digitalt kan använda dom. Jag återkommer om vad det var på dom när jag har fått dom i retur.

Spännande.....


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback