: Lilla My & Gott o blandat :


2012-12-21 @ 21:52:00


Ida var jag ledig. Min första av typ 13 =) Var o fixade en julklapp i sista minuten, sen så var jag på Vassa Saxar och önskade God Jul och samtidigt fanns det en liten tid för lillhjärtat att bli toppad. Sen iväg in på Lidl o handla, och där i dörren mötte jag min Lilla My. Min lillasyster, kallar henne så....<3. Lika vacker utan brudklänning och håruppsättning. Då vi är uppväxta i olika familjer men med samma far, och en årsskillnad på nästan 7 år, så har vi inte haft gemensam uppväxt. Utan det är först på senare år, de typ sista 10 kanske, som vi funnit varandra lite mer, när vi blivit stora och föräldrar, men så kan ju livet vara. Vi kramades, pratade lite och frös utanför affären. Sen rusade vi vidare till vårt. Vi MÅSTE ses mer, då är det bara!!
Sen på affären möte jag mamma med sambo så då bjöd jag hem dom på fika. Egentligen skulle jag varit på återvinningsstationen, men skit i det! Det kan ju vänta. Så det tog jag senare på eftermiddagen. Var så mysigt att ha dom här en stund. Stora dottern passade på att klippa morfar oxå, duktiga hon.

Så. Imorron bitti så är det julhandling -det sista- som ska göras. Maken har hittat en ny app -Buy me pie- där våra telefoner och I-padden är synkade, och det är en inköpslista. Kanon ju! Slipper man lappar att tappa bort i nån ficka -eller glömma hema =) =)

På söndag är det lite julsammankomst hos pappa och hans fru. Mysigt.... Käka lite av A:s goa mat o träffa bröder o syskonbarn.... Prata skit o mysa!
Sen ska det välan slås in julkppar oxå. Puh. Men jag är lugn o fin, varför ska man stressa??

Ha en fin kväll nu hörrni så skrivs o läses vi här snart igen!

Gooo Juuuul!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback