: Ojojoj! :


2012-08-05 @ 20:54:36


Blandar o ger lite här. Om allting. Och ingenting... I ingen särskild ordning =))
 
Idag är sista dagen. Imorron back to business...peck....
I helgen var vi i Falkenberg. Vallarnas teater. Fifan så jag garvade!!! Campa i claveret säger jag bara =)
Shoppat. Jag?? På Ullared?! Ojoj.... maken bara dog! Fast vi shoppade lite... hehe... lite mer än vi (han) tänkt alltså ;)
Sov i stuga på Ullared. Fina som tusan. Nytt allting. Ändå luktade det urin på toan och stolarna var fulla med fläckar...
Hallonen är avplockade för i år. Tror jag. Nu är det nog bara ströätning kvar.
Vinbären är avplockade. De röda. De svarta kan gå o dö.... äckligt värre! (fast svärmor har tagit lite...)
Gurkan i växthuset växer! Snart dax o skörda den enda. Tack Åsa!
Bordet har jag ännu inte hämtat från Sommarcaféet. Förlåt..... =(
Imorron ska lillan till dagmamman. Hoppas det går bra o lämna. Lixom nytt igen. Men det blir ändring snart...
Hemma är pallen med sten till framsidan som maken vill göra om. Tack pappa för hjälpen!
Snart är det dax att delta i en ny "marknadsdag", en hundutställning. Hoppas på att sälja nåt =)
Inga körsbär i år knappt. Hämnd, för förra året var det i ÖVERflöd...
Snart fyller mamma 60. Vad ska hon få i present?
Sålde en fin Välkommenskylt häromdagen. Nåt fel på färgen, så jag har kraschat 6 pennor. Bad. Bad.
 
Så. Nu har jag tömt hjärnan en stund. Mer kommer snart. Promise.
 
Gonatt i förskott. Ska se om jag kan sova inatt då = hemma i min säng. Eller inte. Det är ju runtomkring fullmåne.... Hur sover du då?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback