: Liten fotograf :


2012-08-11 @ 23:44:50


Mitt lilla hjärtesnöre, hon älskar att fota hon! Springer runt med vår ¤lilla¤ kamera eller min mobil och hon fotar ALLT, precis ALLT du kan tänka dig. Det är sig själv, oss, tv:n, leksaker, blommor, skor, ja allt.
Jag har sparat nästan alla hennes foton. Undrar om jag ska ha en fotoutställning med henns bilder??
"Foton från ett barnasinne" eller nåt annat kul o passande namn =). Det vore faktiskt jättekul.
Just att vi vuxna har så mycket tänk i bilder, vi ska ha precision, kompomera fint osv. Men inte barn. De har inte det tänket. Jag ska publickera en radda för er nån dag så ska ni få se hennes ¤fotovärld¤ Vill du se dom?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback