: Lagerarbetare :


2012-08-14 @ 21:52:35


Jaha. Nu är jag lagerarbetare oxå. På jobbet. >Och dammsugerska....
 Asså. Jag har ihop det med han Ivar, han från Ikea om du känner till honom... =) Vi hänger i en källare och bygger upp ett arkiv. FIFAN så ont jag har i händerna.... Suck.
Det är dammigt och fy. Imorron kommer karlarna och börjar ställa in pärmarna i hyllorna, för det ska jag INTE göra, sådeså! Jag ska "BARA" bygga ihop hyllorna.... Det är lätt. Ensam och när jag är 162 cm hög så är hyllorna 226 cm höga... lätt som en plätt.
Sen har jag dammsugit typ 200 kvadratmeter tom kontorsyta idag oxå. Fram och tillbaka med munstycken på golvet. Statiskt och ont i axeln. Men nu är det gjort.....!
Men. Snart är det klart så då ska jag ta helgen och va ledig. Ja, alltså då ska vi nog lägga klart stenarna på framsidan... Bare o jobbe..... =)


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback